بهداشت, عمومی

چه تعدادی لباس زیر باید داشت؟

شورت- لباس زیر - زنانه - سوتین - لباس شب- فروشگاه زیرتن پوش

چند جفت لباس زیر باید داشته باشید؟

اگر بخواهید همین الان کشوی بالایی خود را باز کنید، چند جفت لباس زیر پیدا می کنید؟ ما حدس می زنیم که شما احتمالاً هیچ ایده ای ندارید. وقتی نوبت به کالاهای اصلی لباس می رسد، به سختی می توانید مردی را پیدا کنید که شمارش را حفظ کند. چرا شما؟ تا زمانی که بتوانید در صورت نیاز یک جفت تمیز را در دست بگیرید، خوشحال هستید، درست است؟

به جز، این طور نیست، اینطور نیست؟ لباس‌های شسته‌شده نادیده گرفته می‌شوند، شما نمی‌توانید جفت مناسب را پیدا کنید، یا تنها چیزی که باقی می‌ماند لباس‌های آویزان و با رنگ‌های عجیب و غریب با نخ‌های شل هستند.

خب پس چی؟ بیخیالی؟ این ممکن است گاهی اوقات کار کند … اما نه همیشه.

اگر فقط به اندازه کافی لباس زیر داشتید، بنابراین همیشه پوشیده بودید (ببینید ما در آنجا چه کردیم) چه؟ عوامل مختلفی در تعداد لباس های مورد نیاز شما نقش دارند. با این حال، به گفته کارشناسان (بله، متخصصان وجود دارند)، 25 عدد جادویی برای اکثر مردان است.

خیلی زیاد به نظر می رسد؟ بیایید آن را تجزیه کنیم:

یکی برای هر روز هفته و یدکی برای “موقعیت های اضطراری”

تعداد نگران کننده ای از مردان به سؤال تعداد لباس زیر مورد نیاز با برخی از موارد فوق پاسخ می دهند. ما می خواهیم بدانیم این افراد چه کسانی هستند. جدی! بین بارهای ثابت لباس‌های شسته شده و دوبرابر کردن لباس‌های ورزشی با لباس‌های معمولی، مطمئناً باید به فرمول منحصربه‌فردی برای زندگی دست یافته باشند!

احتمالا نه. این احتمال وجود دارد که آنها یا بدون (و به خطر انداختن سلامت منطقه پایین خود) یا، و ما از فکر کردن در مورد آن می لرزیم، اما آنها یکی از ظاهراً 45٪ کشور هستند که در سطوح بسیار اشتباه بازی می کنند: تا کردن و برعکس کردن.

همانطور که گفته شد، در سطح کاملاً ریاضی، هشت جفت ممکن است کافی باشد اگر:

  1. می‌توانید لباس‌های خود را در یک روز در همان روز هفته بدون هیچ مشکلی بشویید و خشک کنید.
  2. کل مجموعه شما می تواند به عنوان لباس زیر معمولی، راحت، ورزشی و همچنین لباس زیر فانتزی دو برابر شود.
  3. شما فقط باکیفیت ترین لباس زیر را خریداری می کنید و آنقدر آن را تعویض می کنید که نیازی به نگرانی در مورد سوراخ شدن، افتادگی یا هر چیز دیگری نباشد.

ما به همه آن «شیوه های زندگی» که هر سه را مدیریت می کنند، سر تعظیم فرود می آوریم. بقیه ما انسان‌های فانی باید هنگام انتخاب شماره جادویی خاص خود موارد زیر را در نظر بگیریم:

چقدر ما (واقع بینانه!) لباس می شوییم

حتی اگر در بارگیری بار هفتگی خیلی خوب هستید، که، اجازه دهید با آن روبرو شویم، همه ما را به حساب نمی آورد (چیزهای کمی به اندازه لباسشویی کسل کننده هستند)، همچنان داشتن 14 جفت ایده خوبی است. از لباس زیر این معادل ارزش یک هفته برای زمانی است که ارزش هفته گذشته در شستشو باشد. همچنین هنگامی که همه چیز خراب می شود یا زندگی در مسیر قرار می گیرد، مانند اغلب اوقات، همه چیز را به خوبی حفظ می کند.

با این حال، هنوز هم فقط به یک جفت در روز اضافه می شود…. آیا این کافی است؟

چه مقدار از لباس زیر ما چند منظوره است

بسیاری از ما دو یا سه جفت کتانی مورد علاقه داریم، حتی در مجموعه ای از تعداد زیادی. ممکن است چیزی در مورد نحوه بغل کردن آشغال های شما وجود داشته باشد، چگونه آنها را به خوبی به ران های شما می مالند، یا اینکه شما دوست دارید که چگونه رنگ چشمان شما را برافراشته می کند – چه کسی می داند؟

اگر این شما هستید، وقت آن رسیده است که از خود بپرسید که آیا تمام لباس هایتان برای شما کار می کنند یا خیر.

در حالی که برخی از شورت ها ممکن است در گوشه پشت کشوی شما قرار بگیرند تا فقط برای موقعیت های خاص بیرون بیایند، ممکن است مثلاً یک جفت داشته باشید که دقیقاً زیر شلوار شما قرار بگیرد. و این خیلی خوب است، اما به احتمال زیاد شما چند نفر را پنهان کرده اید که به طور جدی باید بازنشسته شوید. آنها را بیرون بیاورید، آنها را پرتاب کنید و سپس آنچه را که باقی مانده است بشمارید.

در نهایت، اگر شما یک نوع فعال هستید – دویدن، دوچرخه سواری، فوتبال، هر چیزی که ممکن است باشد… احتمالاً متوجه شده اید که لباس زیری که دوست دارید در آن استراحت کنید، آن را برای آن فعالیت ها کوتاه نمی کند و بالعکس. (اگر نه، ممکن است بخواهید بررسی کنید که  لباس زیر ورزشی اختصاصی چه کاری می تواند برای شما و تمرین شما انجام دهد). این می تواند به این معنی باشد که شما در بیشتر روزها در حال دوبرابر شدن هستید و بنابراین فرمول یک روزه برای شما کار نمی کند.

پاپوش با کیفیت بالا برای برد!

داشتن چیزی بیش از اصول اولیه در مورد لباس زیر به این معنی است که همیشه یک جفت دیگر برای زمانی که بهترین هایتان شما را ناامید می کنند، داشته باشید. شما می توانید با خوشحالی آنها را بندازید و همچنان (24) جفت دیگر در اختیار داشته باشید. همانطور که گفته شد، انتخاب موارد مناسب تعداد دفعاتی که در وهله اول در این موقعیت قرار می گیرید را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.