عمومی

ویژگی‌های انواع الیاف لباس زیر

حال به معرفی برخی ویژگی‌های کلی که همه الیاف و پارچه‌های لباس زیر باید آن‌ها را داشته باشند می‌پردازیم. این ویژگی‌های کلی عبارتند از:

zirtanpoosh

گرماژ یا ضخامت پارچه:
در واقع الیاف لباس زیر باید دارای کمترین ضخامت باشند. در واقع پارچه‌های مورد استفاده در این نوع لباس‌ها نازکترین الیاف می‌باشند.

لطافت:
دیگر ویژگی که بهتر است تمام الیاف لباس زیر داشته باشند لطافت است. از آنجایی که لباس زیر در تماس مستقیم با پوست بدن است پس بهتر است که از لطیف‌ترین الیاف در تولید این لباس‌ها استفاده شود. تا مصرف کننده دچار حساسیت نشود.

تنفس:
گردش و تنفس هوا از دیگر ویژگی‌های لباس زیر است. لذا بهتر است الیاف مورد استفاده در این نوع لباس‌ها جلوی تنفس پوست را نگیرند و از الیافی استفاده شود که به راحتی جریان هوا را عبور می‌دهند.

جذب:
از دیگر ویژگی‌هایی که انواع الیاف لباس زیر باید از آن برخوردار باشند قدرت جذب رطوبت و تعریق است. چرا که با این کار مانع از رسیدن تعریق و رطوبت به لباس‌های بیرونی می‌شود. لذا انواع الیاف لباس زیر باید قدرت جذب بالایی داشته باشند.

از آنجایی که لباس زیر مهم‌ترین لباس روزانه هر شخصی محسوب می‌شود لذا توجه به این ویژگی‌ها و شناخت انواع الیاف لباس زیر بسیار مهم می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.